Verhaalbaarheid- Met de verhalenbezorgdienst, goeiemiddag.* Met Janzen, met een Z. Ik kom mijn verhaal halen. - Uw verhaal halen? Ik vrees dat u het verkeerd begrepen hebt. Wij BEZORGEN verhalen. * Ja, daar maar ik mij dus bezorgd over. - Is uw verhaal niet bezorgd? * Mijn verhaal niet, maar ik wel. - Maar meneer, wij bezorgen geen klanten. * Nee, en ook geen verhalen. - Had u een verhaal gekocht? * Ja, en daarom kom ik nu verhaal halen. - Wat is uw bestelnummer? * Moment, even mijn chip uitlezen... 5679407-45523776. - Dat is van de rechterchip, ik heb de linker nodig. * De linker heb ik geweigerd. - Dan kunt u geen verhaal halen. * Kunt u het verhaal dan wel bezorgen? - Alleen als ik uw bestelnummer heb. * Ik ben nooit besteld, het was een ongelukje. - O, dat verandert het verhaal. * Nee, ik wil nog steeds hetzelfde verhaal. - Wilt u hetzelfde verhaal halen of brengen? * U moet het bezorgen. - Onze verhalen zijn nooit bezorgd. Wij hebben alleen opgewekte verhalen. * Kunt u dan een verhaal voor mij opwekken? - Dat duurt wel even hoor. * Kan ik dan ondertussen mijn verhaal halen? - Welk verhaal? * Het verhaal dat niet bezorgd is. - Wij bezorgen geen verhalen, u moet ze zelf komen halen. * Waarom kan ik dan mijn verhaal niet halen? - Omdat het nog niet opgewekt is. * Hoe lang duurt dat nog dan? - Tot het niet meer bezorgd kan worden. * Daar maak ik me wel een beetje bezorgd over. - Daarom willen onze klanten ook opgewekte verhalen. * Heeft u niet gewoon een haalbaar verhaal? - Nee, dat stemt niet overeen met onze business case. * Uw bedrijfsverhaal? - Nee, wij zijn een verhalenbedrijf. * Ah, vandaar dat het niet haalbaar is. - Wat niet? * Mijn niet bezorgde verhaal! - Uw niet bezorgde verhaal kan niet worden opgewekt. * Waarom niet? - Omdat opgewekte verhalen niet haalbaar zijn. * Zijn bezorgde verhalen dan wel haalbaar? - Nee, want die zijn al bezorgd. * Daar heb ik niks van gemerkt. - Dat komt omdat u geen bestelnummer heeft. * IK ZEI TOCH DAT IK EEN ONGELUK WAS! - U bent veel te bezorgd. * IN TEGENSTELLING TOT MIJN VERHAAL JA. - Weet u wat, komt u eerst maar even op verhaal. * Ik kom nooit op een verhaal, daarom heb ik er juist een besteld. - Waar heeft u die besteld? * BIJ DE VERHALENBEZORGDIENST OETLUL. - Oh vandaar. Wij zijn de verhalenopwekdienst. Goeiemiddag. |
| Nog zo eentje! |